طراحی هتل

 

طراحی هتل

طراحی هتل

پیشینه طراحی هتل

طراحی هتل


در طول تاریخ ، هتل ها اغلب براساس هزینه مرتب سازی شده اند و گزینه هایی برای بودجه های زیاد ، کم و متوسط در نظر گرفته شده است. هتل های بوتیک روی کار آمدند و جای خالی و رنگ آمیزی خارج از خطوط را آغازکردند.

گردشگری فرهنگی با رشد و توسعه سریع از سال 1980 تا به حال، نتیجه مستقیم افزایش علاقه به هنر ، فرهنگ و تاریخ است ، کهقادر است با تغییرات جمعیتی ، اجتماعی و فرهنگی توضیح داده شود. این تغییرات ، در عین حال ، نیروی مستقیمی در پیدایش هتل است. با در نظر گرفتن روند استاندارد سازی صنعت هتلداری بین المللی ، عدم تشخیص نمونه های متفاوت پذیرایی و یکی کردن آنها به عنوان محصولات گردشگری فرهنگی را بررسی می کند ، سه ادغام اصلی بازار و محصول را بررسی می کنیم: تأسیسات تاریخی ، طراحی و طراحی هتل های تاریخی .

 این ترکیبات بازار و محصول قصد دارند تا هویت مناسب گردشگران را تهیه کنند و به همین خاطر به طور کلی به تجربه گردشگری فرهنگی کمک شایانی می نمایند. تجزیه و تحلیل و بررسی  محصول هتل در سبک زندگی به منظور دیدگاه از آینده انجام شده است.

تاریخچه هتل ها ارتباط خیلی مستقیمی با تمدن ها دارد. یا بهتر بگوییم ، بخشی از آن تاریخ است. امکاناتی که مهمان نوازی را برای مهمانان فراهم می کنند از زمان های اولیه کتاب مقدس مشهود است. یونانی ها در روستاهایی که برای استراحت و بهبودی طراحی شده بودند ، حمام های آبگرم ایجاد کردند.

وبعد، رومی ها عمارت هایی را برای تأمین محل اقامت مسافران در مشاغل دولتی به وجود آوردند. رومی ها اولین کسانی بودند که در انگلیس ، سوئیس و خاورمیانه حمام های حرارتی ایجاد کردند. بعداً هنوز کاروانسراهایی ظاهر شد که محل استراحت کاروانها در مسیرهای خاورمیانه بود. در قرون وسطی ، صومعه ها و كشیش ها اولین موسساتی بودند كه به طور منظم به مسافران پناهنده می شدند. دستورات مذهبی مسافرخانه ها ، مهمانسراها و بیمارستان ها را برای تهیه غذا برای کسانی که در حال حرکت بودند ، ایجاد کردند.

از دوران باستان تا قرون وسطی – تاریخچه هتل ها ارتباط تنگاتنگی با تمدن ها دارد. یا بهتراست اینگونه بگوییم ، بخشی از آن تاریخ است. امکاناتی که مهمان نوازی را برای مهمانان فراهم می کنند از زمان های اولیه کتاب مقدس مشهود بوده است.

آغاز صنعت هتلداری – در فرانسه ، درابتدای قرن پانزدهم ، طبق قانون ، ثبت هتل در هتل ها الزامی  و ضروری بود. قوانین انگلیس نیز در آن زمان قوانینی را برای مسافرخانه ها وضع کرده است. در همان زمان ، حدود 1500 مرکز آبگرم در کارلسباد و مارینباد گسترش پیدا کرد.

در طول این دوره ، بیش از 600 مسافرخانه در انگلیس به ثبت رسید. معماری آنها اغلب متشکل از یک بارگاه داخلی سنگفرش با دسترسی از طریق یک ایوان قوسی بود. اتاق های خواب در دو طرف حیاط ، آشپزخانه و اتاق های عمومی در جلو و اصطبل ها و انبارها در عقب قرار داده شده اند. در این دوره اولین کتابهای راهنما برای مسافران در فرانسه انتشار یافت.

در قرن نوزدهم ، هتل ها این شهر را به دست گرفتند – انقلاب صنعتی ، که از دهه 1760 آغاز شد ، ساخت هتل ها را در همه جا ، در سرزمین اصلی اروپا ، انگلیس و آمریکا آسان نمود.

اول از همه در نیویورک و سپس در کپنهاگ ، هتل هایی در مراکز شهرها به وجود آمدند.

در آغاز دهه 1800 ، هتل رویال در لندن تاسیس شد. استراحتگاه های تعطیلات در امتداد رودخانه های فرانسه و ایتالیا رونق گرفتند.

در ژاپن ، مهمان خانه های ریوکان ظهور کردند. در هند ، خانه های ییلاقی Dak که توسط دولت اداره می شود ، محل اقامت قابل اطمینان برای مسافران فراهم می کردند. خانه ترمونت در بوستون اولین هتل لوکس در مرکز شهر بود.

هتل هولت در شهر نیویورک اولین کسی بود که میهمانان خود را برای چمدان خود آسانسور تهیه کرد.

در سال 1822 ، در ونیز ، شخصی به نام جوزپه دال نیل یک کاخ قدیمی را به هتلی تبدیل کرد و نام آن را “لو دانیلی” گذاشت. از آنجا که قطارها جایگزین حمل و نقل با اسب می شوند ، مسافرخانه های بزرگراه های مربیان صحنه رو به زوال است.

مراحل طراحی هتل:

  • طراحی کانسپت
  • طراحی نقشه معماری
  • طراحی نقشه های سازه، تاسیسات برق و مکانیک
  • طراحی نما
  • طراحی محوطه و فضاهای عمومی
  • طراحی دکوراسیون داخلی هتل
  • طراحی مشاعات و فضاهای رفاهی
طراحی هتل


سازگاری با محیط زیست: برای هتلداران یک الزام است؟

پایداری و حفاظت از منابع طبیعی موضوع مهمی است که در سالهای اخیر در زمینه مهمان نوازی مطرح شده است: طبیعت به یک لوکس جدید تبدیل شده است. بسیاری از هتل ها همچنان بر روی اقدامات پایدار زیست محیطی تمرکز کرده و اقامت مشتریان را تا آنجا که ممکن است دوست دار سیاره باشند.

برخی از اقدامات از استفاده از مصالح ساختمانی طبیعی و قابل بازیافت گرفته تا اجرای صفحات خورشیدی و بازیافت موثر و مفید ملافه ها را شامل می شود. امروزه هتل ها برای کاهش مصرف انرژی و ردپای کربن ، سبزه زنده ، نور طبیعی و LED بیشتری را در طراحی خود گنجانده اند.

یک نمونه عالی از این نوع هتل ها ، با تلاش های برجسته تولید انرژی ، هتل Proximity در گرینزبورو ، کارولینای شمالی است.

این ملک دارای یکصد صفحه خورشیدی در پشت بام با ظرفیت گرمایش آب گرم برای صد منزل می باشد .علاوه بر این ، این سیستم همچنین یک سیستم آسانسور مدل Regenerative Drive را اجرا کرده است که با گرفتن انرژی سیستم ، مصرف خالص انرژی هتل را کاهش می دهد و آن را دوباره به شبکه برق داخلی ساختمان منتقل می کند.

این ویژگی با استفاده از پنجره های بزرگ “قابل استفاده” با مصرف انرژی زیاد ، نور طبیعی فراوان را افزایش می دهد. چنین پنجره هایی با دستیابی به دید مستقیم به محیط خارجی برای بیش از 97٪ از فضاهای منظم اشغال شده هتـل ، مهمانان را به خارج از منزل متصل می کند. یکی دیگر از ویژگی های سازگار با محیط زیست هتل Proximity شامل دوچرخه رایگان برای اجاره است ، تا میزان کربن را حتی در هنگام گشت و گذار در خارج از رکاهش دهد.

فرهنگ محلی: هدف هتـل ها الهام بخشیدن به تعهدی اصیل شخصی تر است

هتـل ها همچنین به منظور افزایش تجربه مهمان ، به دنبال تزریق فرهنگ محلی به اقامت مشتریان هستند. امروزه ، هتـل های بیشتری از طریق استقبال از خرده فروشی های محلی و ارائه خدمات خارجی به مشاغل محلی ، به کانون های محلی تبدیل شده اند. هتل ها همچنین به مراکز فرهنگی تبدیل می شوند که در آن مهمانان می توانند کارگاه های مختلف فرهنگی هنری ، موسیقی ، غذا و آبگرم را تجربه کنند. این روند خواستار افزودن جلوه های محلی به طراحی هتل و همچنین مشارکت طراحان و هنرمندان محلی در عملیات هتل برای ایجاد فضایی منحصر به فرد است.

هدف هتل های مدرن الهام بخشیدن به تعهدی کاملاً شخصی تر و اصیل بین هتل و میهمانان و تحقق سطحی از ارتباط بین فرهنگ محلی و مسافران خارج از کشور است. طراحی های معتبر هتل که با پرسنلی کاملاً آموزش دیده همراه شده است ، بالاخره امکان ایجاد آن سطح از ارتباط را فراهم کرده است.

طراحی هتل


3 اصل طراحی برای هتل های بهتر: محلی ، اجتماعی و معتبرتر

صنعت مهمان نوازی در میانه تحول عمده فروشی است. هتل ها خود را با فضاهای اجتماعی بیشتر و طراحی های محلی الهام گرفته اند تا سلیقه مسافران امروزی را جلب کنند.

دلیل موفقیت هتل ها و تفرجگاه ها این است که آنها امروز به خواسته ها و خواسته های متغیر مسافران پاسخ می دهند و تجربه های مهمان بی نظیر و معتبری را ارائه می دهند. مسافران می خواهند در هتلی فعال ، اجتماعی و با فرهنگ محلی بمانند. و این لزوما چیزی نیست که شما می توانید اتاق خواب اضافی یک غریبه را اجاره کنید.

طراحی هتل


از طریق کار با صاحبان هتل و اپراتورها در سراسر کشور ، ما چند اصل طراحی اصلی را توسعه داده ایم. این استراتژی ها منجر به ایجاد فضاهایی می شود که افراد را به خود جلب کرده وآنها را بازگرداند.

  1. ارزش مکان :چندی پیش ، فضای داخلی هتلی در میامی تفاوت چندانی با هتل در دنور ، کلرادو یا ساوت بند ، ایندیانا نداشت. اما مسافران امروز تجربه ای اصیل می خواهند که نشان دهنده فرهنگ محلی مکانی باشد که از آن بازدید می کنند.

این نقطه اصلی فروش است که شما را به جای “اقامت در آنجا” به “زندگی در آنجا” دعوت می کند.

اولین حرکت ما ایجاد حس مکانی است که نشان دهنده فرهنگ محلی باشد. هر هتل باید یک مقصد منحصر به فرد و یک نوع باشد که شما را به مردم محلی ، جغرافیا یا تاریخ متصل کند.

  • روح بخشیدن به فضای داخلی:  ابزار دیگری که هتل ها در اختیار دارند توانایی آنها در گردهم آوردن مردم است. در دنیای متصل به دیجیتال ما ، هزاره ها و مسافران جوان ارتباط واقعی دارند ، نه فقط مجازی. هتل ها فضاهای اجتماعی بیشتری را ارائه می دهند که سرزنده ، پرانرژی و پر از فعالیت در طول روز هستند.

لابی های هتل به فضاهای چند منظوره و انعطاف پذیر تبدیل شده اند که به پیشنهادات غذا و نوشیدنی متصل می شوند. لابی های هتل باید فضاهای فعال و اجتماعی باشند که گزینه های مختلفی از جمله بازی ها ، موسیقی و هنر را ارائه دهند. محلی برای دیدن و دیده شدن است.

  • اعتبار: سومین اصل طراحی که ما بر آن تأکید داریم تمرکز بر اصالت است. بله ، اصالت این روزها یک واژه سرگرم کننده است ، اما برای طراحی هتل ، ایجاد چنین تجربه مهمان صادقانه ای را که مسافران دنبال می کنند ، ضروری می دانیم.

برای اصیل بودن فضا ، باید از مواد طبیعی ساخته شود: چوب ، سنگ و پارچه هایی که مردم می توانند لمس کنند و احساس کنند. مواد طبیعی نه تنها بیانگر احساس سرپرستی محیط زیست هستند ، بلکه ارتباط مستقیمی با جهان طبیعی فراتر از آن دارند.

مواد طبیعی مهم هستند ، اما روشهای دیگری نیز برای دستیابی به اصالت در طراحی وجود دارد. اجزای ساختاری عملکردی یا ساختاری را می توان آشکار کرد. یک طرح می تواند تاریخ یک ساختمان یا منطقه را جشن بگیرد. و جدید می تواند به همان اندازه قدیمی معتبر باشد. اصالت از طریق هنر و بیان هنری یا تفسیر مجدد یک روایت قابل دستیابی است.

مزیت استفاده از برند ورتینا در اجرای ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی موردنظرتان  :

تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه  میباشد که قادر به رائه خدمات زیر به شما مهندسین ، انبوه سازان و مصرف کنندگان گرامی میباشد .

سبک شناسی و ایجاد هویت ساختمانی و مشاوره توسط تیم فنی و مهندسی

طراحی و ارائه پلان های معماری متناسب با سبک مورد نیاز

آنالیز کیفی و ریالی و اصلاح طرح متناسب با بوجه پروژه

زمانبندی و اولویت بندی اقدامات اجرایی برای تحقق دوره پروژه ازجمله نوسازی و بازسازی

تامین تجهیزات و بررسی کیفی مصالح و تجهیزات

اجرای طرح توسط تیم متخصص و متعهد

ارائه تضمین کیفی و خدمات سالانه

به کارگیری دیوارهای پیش ساخته و سبک  و نقاشی ساختمان و پتینه کاری و روف گاردن

ما در اینجاییم تا شما راحت زندگی کنید ، ما باور داریم یک سرپناه برای شما آخر رضایت نیست و خلق رضایت هنر ما است .

شما اگر میخواهید ملکی را بفروش برسانید ، اگر میخواهید در یک ملک سکونت کنید و یا هر تغییری را برای بهبودی و ایجاد حس خوب را برای خود رقم بزنی نیاز دارید یک متخصص را درکنار خود داشته باشید .

اگر افتخار دادید و مارا به عنوان یک متخصص انتخاب کردین ، از شما درخواست میکنیم که به ما اعتماد کنید !

Comments

Popular posts from this blog

چگونه یک آشپزخانه زیبا و مدرن داشته باشیم؟ 6 وسیله مورد نیاز

هوشمندسازی ساختمان چیست؟7تکنولوژی پیشنهادی

سنگ طبیعی درساختمان و سازه